søndag den 25. marts 2012

Savner jer - for vildt!!!





Kæreste hold 23!!
Håber I alle er på jeres pladser tirsdag kl. 10 i K7 - jeg savner jer og skal sikre mig, at I er i live!!
Jeg glæder mig til at høre om jeres oplevelser med Torfinn i den forgangne uge samt alt det andet spændende I har oplevet!
Jeg har fået stået på ski med min familie - min store pige på 8 er blevet mega sej!! Den lille på 5 bliver hurtig træt i benene på de lange bakker - vil hellere køre i skoven og på små bump!!
Men min anden familie på Oure - jer, mine andre hold og kolleger er stærkt savnet!
Vi sætter turbo på skriftlighed i især dansk - genrekendskab og retskrivning. Så skal vi køre videre med Jan Sonnergaards Bananfluer og anden lækker litteratur fra jeres levetid!!
Vi har lige en buffer-uge her inden påske og her skal jeg sørge for at I får styr på perioden frem til skriftlige prøver, så I har en fornemmelse af, hvad I skal nå inden og især er mit mål, at I skal opnå at få en følelse af, at vi er godt med!!
Jeg skal jo nok bruge påsken på at rette jeres hovedværksopgaver - som I skal aflevere på tirsdag (senest i timen kl. 10) - håber I er godt i gang eller måske færdige??
Nå, men vi ses på tirsdag - glæder mig!
Knuuuuus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar